Få Retsforbundets nyhedsbrev

Hjem » Få Retsforbundets nyhedsbrev

Tilmelding til Retsforbundets nyhedsbrev

Få Retsforbundets nyhedsbrev ved tilmelding til Thorkil Sohn, tlf. 2926 2307, mail: retsforbundet@mail.dk

Om nyhedsbrevet

Retsforbundets nyhedsbrev udsendes jævnligt til Retsforbundets medlemmer og til vort kartotek over ”interesserede” pr. mail og pr. brevpost til personer uden mail.
Framelding og tilmelding af nye samt evt. indberetning af mailadresser for fremtidig billigere forsendelse sker til Thorkil Sohn, tlf. 2926-2307 mail: retsforbundet@mail.dk

Retsliberalt Forums Nyhedsbrev vedlægges/vedhæftes, når det udkommer. Retsliberalt Forum er en særskilt organisation, som er oprettet for at kunne drøfte og forhandle om de helt grundlæggende tanker, som georgeismen og retsliberalismen bygger på og som har sit helt eget medlemsregister, der også omfatter personer, som ikke nødvendigvis er enige i tankerne; men som alligevel er nysgerrige. Ifølge en samarbejdsaftale kommer de altså nu med som et tillæg til læsere af Retsforbundets Nyhedsbrev, som naturligvis også er velkomne til at sende indlæg og kommentarer, som så vil kunne indgå i kommende nyhedsbreve.

Se også Retsforbundets persondatapolitik